2012年5月11日 星期五

職場英文 / 英文面試常用句型,搞定英文自我介紹

只要背熟以下基本句型,並視個人情況代換裡面的文字,就是一份完整的自我介紹,再搭配其他句型,個人英文自傳也可輕鬆搞定唷!

My name is Sunny.
我是桑尼。

I graduated from XX University and my major was in Business Administration.
我畢業於??大學,主修商業管理系。

There are 4 people in my family, including my parents, my brothers and myself.
我的家庭有四名成員,包括我的父母、弟弟與我。

I am working for a trading company as a salesman now.
我現在在貿易公司擔任業務。

I am an aggressive person, and like to learn new things.
我是個很有幹勁的人,喜歡學習新事物。

I am interested in English very much.
我對英文很有興趣。


來源http://pro.udnjob.com/mag2/tool/storypage.jsp?f_MAIN_ID=124&f_SUB_ID=480&f_ART_ID=47420







沒有留言:

張貼留言